Opšti uslovi i pravila korišćenja
1. Kupovinom proizvoda od strane prodavca, kupac prihvata Opšte uslove i pravila korišćenja predviđene ovim aktom.
2. Prodavac zadržava pravo da bez prethodnog obaveštenja izvrši izmene i dopune Opštih uslova i pravila korišćenja.
3. Obaveza je prodavca da naručene proizvode isporuči kupcu u ispravnom stanju i ugovorenom roku.
4. Prodavac garantuje za kvalitet proizvoda navedenih u specifikaciji proizvođača.
5. U slučaju bilo kakvih odstupanja i nepravilnosti u odnosu na specifikaciju, prodavac se obavezuje da proizvod zameni kupcu i snosi sve troškove koji iz toga proiziđu.
6. Kupac se obavezuje da odmah nakon prijema porudžbine obavesti prodavca o svim eventualnim nedostacima i odstupanjima u odnosu na specifikaciju proizvoda.
7. U slučaju zamene proizvoda usled nedostataka u odnosu na specifikaciju, kupac se obavezuje da proizvod vrati u originalnom pakovanju uz priloženi račun.
8. Kupac se obavezuje da prilikom kupovine proizvoda od strane prodavca navede tačne lične podatke, u suprotnom porudžbina će se smatrati nevažećom.
9. Prodavac se obavezuje da sve lične podatke kupca drži u strogoj tajnosti u skladu sa pravilima o zaštiti privatnost, ne koristi ih u druge svrhe i ne dostavlja trećim licima.
10. Kupac koji je registrovani korisnik odgovoran je za održavanje svog naloga i lozinki definisanih prilikom registracije.
11. Registrovani korisnik koji je zaboravio lozinku za pristup svom nalogu, ima mogućnost da je zameni novom lozinkom o čemu dobija potvrdu na prijavljeni e-mail.
12. Registrovani korisnik ima pravo da ne prihvati dostavljanje različitih obaveštenja elektronskim ili drugim putem od strane prodavca.
13. Registrovani korisnik ima pravo da ažurira i izmeni svoje podatke i odgovara za njihovu tačnost.
14. Prodavac zadržava pravo da odbije prodaju proizvoda, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko otkrije da su prekršeni ili zloupotrebljeni uslovi korišćenja predviđeni ovom aktom.
15. Prodavac se obavezuje da cene na sajtu jasno istakne sa obračunatim PDV-om.
16. Prodavac se obavezuje da prihvati cenu proizvoda iz porudžbenice ukoliko se ista promenila nakon kreiranja porudžbine.
17. Prodavac ima pravo da otkaže porudžbenicu i obavesti kupca o tome ukoliko je došlo do grupe greške prilikom postavljanja cena u internet prodavnici.
18. Radno vreme internet prodavnice je 00-24 h, sedam dana u nedelji, osim u slučaju tehničkih problema ili redovnog održavanja sajta.
19. Delimična ili potpuna neprimenjivost određenih odredbi Opštih uslova i pravila korišćenja, ne utiče na punovažnost ostalih odredbi.
20. Na sve što nije regulisano aktom o Opštim uslovima i pravilima korišćenja primenjuju se odredbe Zakona o obligacionim odnosima i drugi važeći zakoni Republike Srbije.
Povraćaj sredstava
Politika privatnosti
Politika privatnosti
Poseta i kupovina proizvoda preko sajta Mobilland podrazumeva prihvatanje ovde definisanih pravila privatnosti u potpunosti. Molimo vas da ih pažljivo pročitate radi razumevanja načina korišćenja i zaštite informacija koje nam pružate.
Pravila kojima je definisana Politika privatnosti kompanije podležu promenama i mogu biti izmenjena bez prethodnog obaveštenja korisnika.
Prikupljanje ličnih podataka
Lične informacije mogu biti prikupljene direktno od korisnika prilikom registracije na sajt ili poručivanja robe odnosno popunjavanja obrazaca, kao i automatski prilikom navigacije korisnika kroz sajt.
Registracijom na našem sajtu korisnik dobrovoljno ostavlja korisničko ime, lozinku, e-mail, adresu stanovanja i broj telefona.
Prilikom kupovine proizvoda, korisnik dobrovoljno ostavlja pored gore navedenih ličnih podataka i detalje kreditne kartice, ime vlasnika, datum isticanja kartice i druge podatke potrebne za verifikaciju plaćanja.
Pored dobrovoljnog ostavljanja podatka, neke informacije se mogu automatski prikupljati putem tehnologije za praćenje posetilaca (cookies) kao što su internet protokol adresa, operativni sistem, verzija pretraživača, informacije o kupovnim navikama korisnika, viđenim i traženim proizvodima, kao i drugim aktivnostima na sajtu.
Korišćenje prikupljenih podataka
Podaci koji se prikupljaju koriste se takođe i u cilju pružanja bolje i personalizovanije usluge, uključujući i poboljšanje funkcije, sadržaja, opšteg izgleda i funkcionalnosti sajta.
Ažuriranje ličnih podataka
Registrovani korisnik obavezuje se da prilikom registracije, ažuriranja podataka i naručivanja robe ostavi svoje tačne lične podatke jer će se u suprotnom porudžbina smatrati nevažećom.
Zaštita ličnih podataka
Kompanija Mobilland se obavezuje da sve lične podatke korisnika čuvati u tajnosti, ne objavljuje i ne ustupati trećim licima bez saglasnosti korisnika.
Odricanje od odgovornosti
Korisnik vrši prenos ličnih podataka na sopstveni rizik. Obzirom da prenos informacija putem interneta nije u potpunosti siguran, kompanija ne može u potpunosti garantovati bezbednost ličnih podataka korisnika koju su dostavljeni na sajt.
Nedozvoljene radnje
Nedozvoljene su sve radnje koje spadaju u neprimerene, zlonamerne i zabranjene u skladu sa pravilima o zaštiti privatnosti i ličnih podataka, uključujući postavljanje ličnih podataka bez pristanka pojedinca.
Nedozvoljeno je slanje i postavljanje datoteka koje sadrže viruse koji mogu prouzrokovati štetu imovini kompanije ili pojedinca.
Kompanija zadržava pravo da odmah zatvori korisnički nalog pojedinca ukoliko oceni da njegovi postupci štete interesima i politici privatnosti kompanije.
Za sve eventualne sporove nadležan je sud prema važećim propisima i zakonima Republike Srbije.
Zaštita podataka
Online formulari
Cookies (kolačići)
Zaštita privatnosti korisnika
Google Analytics
Postupanje sa vašim ličnim podacima
2. Lične podatke koje ostavljate prilikom registracije na našem web sajtu mogu videti i uređivati isključivo administratori sajta. Svaki korisnik u svakom trenutku može da vidi, uredi ili obriše svoje lične podatke sa korisničkog profila.
3. Lične podatke kupaca i potencijalnih korisnika ne prikupljamo, ne obrađujemo i ne arhiviramo izdvojeno, osim kontakt podatke koji se prirodno generišu prilikom online komunikacije. Imate pravo da u svakom trenutku zatražite da vas izbrišemo iz tih arhiva. Izuzetak čine i aplikacije za vođenje knjigovodstvenih i sličnih administrativnih poslova, a mi garantujemo da su vaši lični podaci odatle dostupni isključivo na zahtev ovlašćenim licima državnih organa.
4. Sva komunikacija preko našeg sajta je kriptovana (https://), a preduzete su i sve druge mere predostrožnost od neovlašćenog korišćenja.
5. Ne koristimo podatke od trećih lica i ne upražnjavamo nelegalne marketinške taktike i prakse. Ukoliko imamo potrebu za javno objavljenim podacima o privrednim subjektima (npr registracija iz APR-a, Narodne banke i slično) takve podatke ne čuvamo, ne klasifikujemo, ne arhiviramo i ne upotreljavamo za bilo koju drugu namenu, osim one za koju su nam bili potrebni (npr. plaćanje računa).
6. Tehnički podaci vezani za programsku analitiku i druge automatizovane servise se automatski brišu u standardnom roku (na serverima…). Svi plug-in dodaci i funkcionalnosti koje koristimo u okviru aplikacije su takođe GDPR kompatibilni, što redovno proveravamo i po potrebi ažuriramo. Neka od ovih ažuriranja vrše se automatski. Po našem saznanju svi pozadinski sistemi koji podržavaju funkcionisanje ovog sajta i vode računa o automatizaciji procesa (uključujući i bezbednosne) su bezbedni i ažurni. U slučaju tehničkih problema korisnički servis našeg provajdera nam u najkraćem roku pruža efikasnu podršku.
Način isporuke i plaćanja
Isporuka
Isporuka porudžbina vrši se radnim danima i subotom. Cena isporuke zavisi od aktuelnog cenovnika kurirske službe koja vrši dostavu.
Rok isporuke je 7 radnih dana. Prilikom naručivanja neophodno je da ostavite ime i prezime, adresu i broj telefona, na koji će vas kurir kontaktirati nakon preuzimanja pošiljke i dogovoriti vreme isporuke.
Na osnovu broja pošiljke na sajtu kurirske službe ili pozivanjem Call centra možete pratiti status vaše pošiljke.
Kupac je dužan da prilikom prijema paketa prekontroliše njegov sadržaj u prisustvu kurira i prijavi eventualne nepravilnosti i oštećenja.
Plaćanje
Porudžbinu možete platiti putem Interneta platnim karticama Visa, Maestro, MasterCard, Dina ili American Express koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Ovo je direktna uplata na naš račun. Kako bi uplata bila validna neophopdno je da navedete jedinstveni poziv na broj koji se generiše pri naručivanju. Uplatu na račun možete izvršiti opštom uplatnicom u najbližoj pošti ili banci.
Plaćanje pouzećem vrši se pri preuzimanju porudžbine i moguće je isključivo u gotovini. Kurir će vam prilikom isporuke naplatiti iznos porudžbine i troškove dostave.
Izjava o konverziji
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala Vam na razumevanju.
Reklamacije
Reklamacije i odustanak od ugovora
Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način. Obrazac za odustanak od ugovora se može preuzeti na našoj internet stranici.
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od trenutka zaključenja ugovora.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučajevima:
1. pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena, ukoliko je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti kupca i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;
2. isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;
3. isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
4. isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;
5. isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
6. isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;
7. isporuke alkoholnih pića čija je cena dogovorena u vreme zaključivanja ugovora o prodaji i čija se isporuka može izvršiti tek nakon 30 dana od dana zaključenja ugovora, a čija stvarna cena zavisi od promena cena na tržištu na koje trgovac ne može da utiče;
8. ugovora kojima kupac izričito zahteva posetu od strane trgovca u cilju sprovođenja hitnih popravki ili održavanja; ukoliko prilikom ove posete trgovac pruži i druge usluge osim onih koje je potrošač konkretno zahtevao ili dostavi drugu robu osim delova za zamenu koji su neophodni za održavanje ili izvršenje popravke, pravo na odustanak od ugovora se odnosi na ove dopunske usluge ili robu;
9. isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10. isporuke novina, periodičnih izdanja ili časopisa osim pretplatničkih ugovora za isporuku ovih izdanja
11. ugovora zaključenih na javnoj aukciji;
12. pružanja smeštaja koji nije u stambene svrhe, transporta robe, usluga iznajmljivanja automobila, usluga pripreme i dostavljanja hrane ili usluga povezanih sa slobodnim aktivnostima ukoliko ugovor predviđa konkretni rok ili period izvršenja;
13. isporuke digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa ako je izvršenje započelo posle prethodne izričite saglasnosti potrošača i njegove potvrde da zna da na taj način gubi pravo na odustanak od ugovora.